Lite uppdatering kanske

Update: | ✝ Publicerat i Övrigt
Har haft väldigt fullt upp så därför har bloggen inte var högsta prio. Men nu har jag tid och kommer lägga in ett antal inlägg. I tisdags red jag Penny i skritt och trav, det gick bra i skritt och jag skrittade la ca 20-25 min innan jag började trava lite försiktigt. Det gick la sådär eller vad jag ska säga. Hon kändes jätte konstig i traven och var allmänt ojämn så bad en att titta och visst var hennes trav skev och ojämn som tusan.
 
Igår var det återbesök hos veterinären det var la okej men inte så bra som dem ville att det skulle vara. Först och främst så ville hon absolut inte gå på transporten men det gick tillslut. Väl där så konstaterade dem att det var bara höger fram som var helt ohalt och hade svarat bra på behandlingen. Hon blev behandlad i höger bak knä, vänster fram knä, vänster fram kotled och även vänster bak knä som inte blev behandlat förra gången. Så nu är det samma igen kan lägga upp ett schema snart. Sedan när vi skulle där ifrån så ville hon heller inte gå på transporten, men efter lite övertalning gick det också.
någon lite random bild på mig.