Vill rida NU!

Update: | ✝ Publicerat i Quicklady Logoj "Annabell"
När jag ser alla som rider och även dom som åker på tävlingar titt som tätt ifrån stallet. Då blir jag så himla sugen själv!!
Hon kommer ju förmodligen vara helt bra efter den 11 oktober och när vi är på Åby då ska jag rida där. Men det är 1 och en halv vecka kvar. Känns så himla orättvist, jag vill kunna rida, jag vill kunna träna, jag vill kunna åka på små tävlingar.
Jag har inga stora tävlings ambitioner men min tanke med Annabell är att i alla fall någon gång starta en lokal hopptävling.
Men först måste hon komma igång vilket jag antagligen kan börja med nästa helg!! När hon sedan är igång så ska jag ta några dressyr träningar för att ha hel koll på hur hon ska gå för att inte skada och överanstränga sig. 
 
Jag är såå taggad på att kunna rida igen. Förhoppningsvis så kommer hon bli väldigt fin då hon har ett otroligt fint steg vilket jag har fått höra många gånger. Detta SKA bli bra!!