Penny ♥

Update: | ✝ Publicerat i Jenny Creek "Penny"
Nu är det såhär, vi var hos veterinären för fjärde gången med Penny i fredags. För att göra den långa historian kort, vi ska avliva Penny. Hennes vänstra framknä kommer aldrig mer bli bra igen och då kommer hon felbelasta och få ont i de andra benen. Hennes ben kommer kanske bli bättre men sedan sämre igen och då har vi tagit beslutet att ta bort henne eftersom att hon absolut inte få ha ont!! Eftersom att ge henne till nån jag inte känner redan är uteslutet sen way back eftersom jag inte vet vad dem kommer använda henne till så är att ta bort henne det enda humana. Det absolut viktigaste för mig är att hon inte ska ha ont eller lida vilket det finns en risk till att hon gör. Uppdateringen kommer ligga lågt ett tag på grund av detta. Imorgon och tisdag paroar jag hos pappa och sedan tisdagkväll drar vi oss ner till Skåne för att gå på min kusins student på onsdag! Och med detta inlägg avslutar jag denna dagen!